Reklamační protokol ke stažení - doc
Reklamační protokol ke stažení - pdf
REKLAMAČNÍ PROTOKOL č. : ....................
Prodávající: JKR group s.r.o. Pražská 1699/32a 350 02 Cheb Tel.: 773 670 934 Email: info@jkrgroup.cz
IČO : 26400847 | Kupující: Jméno/název firmy: Adresa: Tel.: Email:
IČO : |
Výrobek (kód, název zboží) : | Odebrané množství:
|
Faktura/pokladní doklad :
| Dodací list : |
Reklamované množství :
| |
Reklamovaná vada :
| |
* Vyjádření prodávajícího :
*Vyřízení reklamace: výměna zboží / vrácení peněz / neuznání reklamace1
Poznámky:
1 nehodící se škrtněte | |
* Reklamaci vyřizuje :
Podpis: | Adresa pro zaslání zboží:
|
V :
Datum : | Podpis kupujícího:
|
1. Nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu jekopie faktury/ pokladního dokladu, vystaveného při prodeji uvedeného zboží.
2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno odběratelem. Pokusy odběratele o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
3. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch odběratele v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí.
Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.
Neoprávněnou reklamací se rozumí např. reklamace, kde je nefunkčnost reklamovaného zboží způsobena špatným či nevhodným zacházením, či zničením zboží ze strany odběratele.